Klacht: afhandeling van gekochte bril en geen vloeistof mee geleverd met bezorgen lenzen

op 05 mei 2016 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Goedemorgen,
Graag wilde ik u mededelen dat wij al eerder een klacht hadden ingediend bij eye wish en zijn toen ook weer keurig benaderd door een mevrouw van het hoofdkantoor we hadden toen met de des betreffende winkel een afspaak gemaakt dat mijn man dan een ander glas er in zou krijgen , daar was degene die mijn man hielp niet erg blij mee maar heeft het toch gedaan omdat zei hoog en bij laag vol hield dat mijn man die sterkte nodig had , maar hij heeft dat glas gekregen en de afspraak was ook zei mijn man ook dat dat andere glas bewaard zou worden als hij het over een half jaar nodig had dat dan dat glas er in gezet wordt, maar nu hebben ze dat glas weer terug gestuurd naar het hoofdkantoor!
Mijn dochter had de bril opgehaald want dat kon toen niet gelijk er in gezet worden , ik heb toen ook gebeld met die mevrouw van eye wish, maar vond dat ik niet erg leuk telefonisch behandeld werd , mevrouw hield hoog en bij laag vol dat alles anders was met het brillenglas terug sturen en mijn man zei zelf dat dat de afspraak was dat hij het glas mocht houden , want dan over een half jaar hield de vrouw vol heeft mijn man die sterkte wel nodig! Mijn man heeft echt een nare nasmaak van deze zaak en is ook niet meer van plan om terug te gaan naar deze winkel, ook krijgt hij elke maand lenzen en was er geen vloeistof bij geleverd.

Waar ik zelf zeer over te spreken was dat de mevrouw vanhet hoofdkantoor , ze kon alles goed begrijpen en werd keurig en netjes behandeld per telefoon

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 13 mei 2016 om 12:05 geantwoord

Beste mevrouw De Ruyter,

Wij hebben contact gehad over uw melding. Omdat het glas vervangen wordt, kunnen wij u helaas niet het oude glas met de hogere sterkte meegeven. Dit glas wordt immers vervangen/omgeruild.

Wij hebben ook nog kort gesproken over de contactlenzen. Mocht oogdruppels niet goed helpen, dan nodigen we u(w man) graag uit bij de contactlensspecialist om naar de lenzen/ogen te kijken.

Eye Wish Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Bovenhardinxveld