Klacht: Afhandeling klacht accu boormachine

op 30 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht nu ruim twee maanden op vervanging van mijn defecte Lidl accu boormachine. Vorige week gebeld met klachten service, daar bleek dat mijn klacht als afgehandeld in het systeem staat, dit ondanks mijn email van ongeveer een maand geleden waarbij ik aandring op een spoedige afhandeling.
Tot op heden nog niet vernomen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik op korte termijn een nieuwe boormachine met accu geleverd krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 september 2017 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jancwvermeulen@gmail.com