Klacht: afhandeling klacht

op 07 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 19 maart 2015 voor mijn 87 jarige moeder 2 Emma off white bankjes gekocht,zij woont alleen en ligt nog het meest in bed er wordt amper op de bankjes gezeten.Na verloop van tijd zien wij bij alle rugkussens de bolletjes door de stof heen komen en worden de rugkussens daardoor heel lelijk gebobbeld.Met 1 kussen naar filiaal Oldenzaal getogen om de klacht te laten zien.Dezelfde medewerker die ons de bankjes verkocht had
nam de klacht in ontvangst, zei dat we er maar mee moesten leven, dat ze geklopt moesten worden, en vond het nodig ten overstaan van de rest van het winkelend publiek zijn persoonlijke mening te laten blijken en ons de indruk te geven dat we maar zeikerds waren. De foto’s werden ook opzettelijk onduidelijk gemaakt. Mijn man en ik hadden allebei de indruk dat deze klacht niet serieus wordt genomen. Ik beroep mij op mijn garantierecht.

Wanneer er een vervangende andere stevige vulling wordt aangeboden en in het slechste geval terugname van de banken!!

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Kosters