Klacht: afhandeling examenopdracht

Rinusvandergaag op 31 oktober 2022 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eindopdracht ingestuurd, geen reactie, email verstuurd, geen reactie, klantenservice gebeld, 3 kwartier aan de lijn gehangen, reactie was opnieuw indienen, opdracht opnieuw ingediend, geen reactie, gebeld, weer 3 kwartier in de wacht, reactie weer opnieuw indienen, krijg nog te horen hoe dat dan moet, weet echter niet wanneer ik een email krijg want de persoon die deze kwestie behandled is er niet en men weet niet wanneer die persoon terug is.
Kortom, een waardeloze instelling en ik zal hier nooit meer een opleiding gaan volgen!
Een ieder die aan mij vraaht wat ik van de LOI vind, zal ik vertellen dat ze daar nooit een opleiding moeten gaan volgen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als men duidelijk aangeeft waarom mijn ingeleverde opdracht niet correct is en bovenal, uitleg geeft hoe ik het bestand groter dan 100Mb wel kan insturen en uiteraard wil ik graag mijn diploma verkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 17 november 2022 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rinus,
Wat vervelend om te vernemen dat u vastloopt bij uw opleiding. Ik heb direct met u meegekeken en zag dat het uw probleem inmiddels is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Mark, LOI Webcare.

Rinusvandergaag

Heeft op 18 november 2022 om 09:43 geantwoord

De klacht is nog steeds niet opgelost! Ik heb mijn eindopdracht wederom ingestuurd, maar weer geen reactie!

Alle klachten die gemeld zijn door Rinusvandergaag