Klacht: Afhandeling bestelling

op 25 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik eerst een maand op mijn spullen heb moeten wachten dat ik ze aangeboden kreeg heb ik mijn artikel terug gestuurd. Nu wacht ik inmiddels 14 dagen op mijn geld . Als ik hier over bel of mail duurt het minstens een uur bij het bellen dat je antwoordt krijgt en antwoord op de mail minstens 3 dagen er wordt gezegd het is zo druk wij kunnen hier niks aan doen vreselijk zeg wat is dit voor een bedrijf droevig gewoon

Gewenste Oplossing:

Mn geld terug en wel nu

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Semtexx