Klacht: Afhandeling

op 26 februari 2020 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had gekozen voor achteraf betalen
Na ongeveer 10 dg nog niks gekregen van rekening of iets dergelijks
Netjes gebeld met klantenservice op 4 februari om 10.43 u 14 min lang
Ik moest mijn spam en after pay mails in de gaten houden
Maar tot op de dag van vandaag niks ontvangen
In mijn account van koopjedeal staat ook niet mijn bestelling
Krijg ik vandaag 26 febr een rekening van after pay met het verzoek van betaling omdat het betalingstermijn verstreken is.
Heb direct betaald iedereen hoort zijn geld te krijgen
Maar de opmerking als ik niet betaal binnen 15 dagen wordt er €40,00 incassokosten in rekening gebracht
Sorry hoor ik wil betalen maar krijg geen rekening
Ik voel mij hier niet prettig bij waar ligt de fout ik wil dat graag weten en hopelijk kunnen jullie daar iets aan doen

Gewenste Oplossing:

Als ik hoor waar de fout ligt
Ik wil gewoon niet te boek staan als iemand die slecht betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 20 maart 2020 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Swaroski