Klacht: Afhandeling

op 28 januari 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

N.a.v. een zoekgeraakt pakketje heb ik een Navraagformulier Binnenlandse Zendingen ontvangen. Echter, kort daarvoor kreeg ik van de klant om wie het ging het bericht (nadat ik haar verwittigde dat TNT een onderzoek zou starten) dat het pakketje wèl ontvangen was.

Ik heb dus het telefoonnummer getoetst wat op dat formulier stond ( 10ct p/min ) en hoorde tot mijn stomme verbazing dat het maar liefst 45ct p/min kost!!!

Dit is m.i. grove misleiding van de klant. Bovendien wordt nadat je je verhaal hebt verteld doodleuk minutenlang in de wacht gezet, terwijl het simpel om het doorgeven van een postcode / huisnummer ging en wordt je ook nog eens arrogant behandeld nadat je hierover je beklag doet.

Gewenste oplossing

Dat laat ik aan de TNT over. Het gaat mij niet om geld maar om het principe! Laat hen mij maar even tonen of zij hun klanten serieus nemen. Zij mogen zelf aan mij laten zien hoe ze dit willen oplossen.

Sowieso dient uiteraard die misleidende brief te worden herzien!

Alle klachten die gemeld zijn door Ganzenbord