Klacht: afhandelen problemen en kwaliteit product

op 06 oktober 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds kort heb ik onbeperkt bellen en internetten waar ik thuis geen gebruik van kan maken doordat er geen bereik is. Na het probleem voorgelegd te hebben bij tele2 lijkt het er op dat ze totaal niet mee willen werken aan een oplossing of overstappen naar een andere profider. De klantenservice is een ramp waar ik niet verder mee kan komen

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld voor het abonnement terug heb en ik over gestapt ben naar een goede profider of als ze mij wel internet en bellen kunnen bieden bij mij thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bruinbrood