Klacht: Afhaalpunt

Jesper Groot op 24 april 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kan bij bestellen dat ik een aderes moet kiezen kan ik geen afhaalpunt kiezen daar kan ik gewoon niet op kliken die staat een beetje luchtig

Gewenste Oplossing:

als ik het kan aan vinken

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 24 april 2017 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jesper,

Zonet heb ik je hierover een mail verstuurd. Mochten er, na het lezen van de e-mail, nog vragen zijn, dan mag je zeker contact opnemen met de klantenservice of antwoorden op de e-mail.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door