Klacht: Afhaalpunt Hoofddorp Winkelcenturm Skagerak

op 12 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als dit soort personen DHL moeten vertegenwoordigen dan zal het DHL afhaal punt snel worden vermeden door mensen. Allereerst een zeer onbeschofte eigenaar en zeer onherkenbaar als afhaalpunt door 2 eigen winkel vlagen voor het afhaal punt te hangen. De man was niet alleen maar onbeschoft en onverzorgd, maar stuurde mij zelfs de winkel uit. Andere mensen hebben zich in het winkelcentrum al herhaaldelijk beklaagd over de man en zijn winkel en de keuze van DHL om hem als representatief aan te stellen voor DHL. DHL moet zich schamen!

Snel een andere afhaalpunt in het winkelcentrum Skagerak te Hoofddorp aanstellen en of deze man een flinke waarschuwing geven! Er zijn zat winkeliers die best DHL afhaalpunt zouden kunnen zijn.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 juli 2012 om 10:51 geantwoord

Beste klant,

Heel erg bedankt voor uw reactie via Klacht.nl

Graag vragen wij aan u om de klacht op de juiste plek te noteren. Servicepunten worden namelijk alleen gebruikt door Selektvracht.

Selektvracht heeft net zoals wij een eigen klantenservice en behandelen klachten ook zelf.

U kunt de klacht via deze site bij hun melden of contact met Selektvracht opnemen via de mail. Het mailadres van Selektvracht is klantenservice@selektvracht.nl.

Het spijt me zeer dat wij u niet beter van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groeten,

DHL Express Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door beb12