Klacht: slechte service

op 19 januari 2013 over Afhaal & Bezorgcentrum Alvino, Schijndel in de categorie Horeca

ik wou vandaag snel de vergeten filterzakjes halen en wou via de brede uitgang naar binnen, er stond een klant, die ik niet hinderde. De kassa juf meende me te vertellen, dat dat “verboden” was en dat iemand me naar de juiste ingang moest brengen. Ik was even ooostindisch doof en haalde het product, ging terug naar de kasse naast DE kassa juf. Die meende aan haar collega nog te moeten meedelen, dat ik de vrouw was die verbodenerwijs de winkel had betreden. Op mijn vraag, waarom het dan niet mocht zei ze: we moeten onze klanten in de gaten houden.O? Ben ik een potentiele dief, omdat ik een andere ingang gebruik? Wat een onhoffelijke manier van een jonge dame tegenover een klant op leeftijd.

een bos bloemen voor de ergernis en een excuus van het bedrijf. Ik begrijp wel, dat u personeel vaak niet erg geschoold is maar tegen een klant te zeggen, dat ze in de gaten gehouden moet worden, is een belediging. Een beetje meer scholing a.u.b., bij Jumbo kan het toch ook: altijd vriendelijk, service met een glimlach en het gevoel, dat ze er voor de klant zijn.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afhaal & Bezorgcentrum Alvino, Schijndel

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afhaal & Bezorgcentrum Alvino, Schijndel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Big Brother 10