Klacht: Afgetekend en afgeleverd, pakket niet ontvangen

Op 03-08 is pakket 47150053258550 afgeleverd volgens GLS track en trace. Het is niet bekend voor mij waar het pakket is afgeleverd, wel staat aangegeven dat is ondertekend door MV MARKETI. Mijn bedrijfsnaam waarop het pakket bezorgd is is “blanco marketing & communicatie”. Erg toevallig gezien dit een eenmanszaak is en ik, M de Wit de eigenaar ben. Volgens GLS is het pakket afgeleverd en getekend waar ik dus telefonisch niet verder kom. Zij geven aan dat ik moet mailen. Enorme onzin gezien er valsheid in geschrifte gepleegd wordt door bezorgers en foute informatie verstrekt wordt omtrent bezorging. Erg slordig en mijn pakket van grote waarde is daarbij nu verdwenen!

Wanneer mijn pakket ontvangen is

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Maikel De Wit

3 maanden geleden - Bedankt voor je snelle reactie Robin!

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Maikel De Wit