Klacht: afgesproken datum geen levering

op 13 mei 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn zoon heeft een loungeset gekocht en een tuinmeubelset. Levering zou op donderdag 7 mei plaats vinden. Niet dus. Gebeld met Leenbakker en post.nl extrahome. Bij post.nl 32 minuten in de wacht gestaan voor ik iemand aan de lijn kreeg. Afgesproken dat ze op 9 mei opnieuw zouden leveren, daar er ook van een andere firma iets geleverd zou worden. Dit is wel geleverd goederen van Leenbakker niet. Nu zouden ze vandaag 13 mei komen, wederom niet. Ze zeggen nu een vrijdag 15 mei te komen. Je doet zaken met Leenbakker en je krijgt te maken met post.nl
Zelf 4 tuinstoelen besteld met leveringsdatum 8 mei. Ook niet op komen dagen. Werd ook niet erg vriendelijk behandeld bij Post.nl. Ik was de zeurpiet daar kwam het op neer. Deze order heb ik geannuleerd bij Leenbakker. Nu nog zorgen dat ik mijn geld terugkrijgt.
Wat heel ergelijk is dat je steeds een andere smoes hoort. Heeft Leenbakker problemen met Post.nl of is het bij Post.nl een zooitje.
Eigenlijk hoeft de klant dit niet te weten. Gewoon op tijd leveren.

Als mijn zoon zijn spullen geleverd krijgt met een redelijke vergoeding voor de overlast,voor voor niets thuis blijven.

Alle klachten die gemeld zijn door Jetika