Klacht: afgesloten

op 04 juli 2019 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

omdat ik te laat zou hebben betaald moet ik een bedrag van 90 euuro betalen zodat ikmijn abbonement afkoop en dan weer een nieuw abbonoment mag afsluiten ik zie dit als oplichting ik wil gewoon betalen voor mijn bundel en kan dit ook maar toch is dit de manier van simpelje abbonement afkopen en maar weer een nieuwe afsluiten !! isdit voilgends de regels en zou ik dit kunnen aanvechten want andersga ik ditzeker doen via een andere weg.

als ik mijn abbonoment kosten kan betaLEN EN GEWOON gebruik kan maken van mijn abbonoment

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 jaar geleden - Beste K. Troost.Wat vervelend om te lezen dat uw abonnement bij ons is afgesloten. Op 17-5-2019 heeft u een nieuwe factuur ontvangen van €10,50. Echter konden wij dit bedrag niet afschrijven van de rekening. Hierdoor bleef de betaling open staan. Hierover hebben wij u meerdere waarschuwingen verstuurd per e-mail en sms. Echter bleef de betaling uit waardoor wij genoodzaakt zijn uw abonnement te beëindigen.Op 12-6-2019 heeft u een e-mail ontvangen waarin wij u hebben uitgelegd over de incassokosten die wij in rekening hebben gebracht en hoe u een beëindiging kan voorkomen. Daarbij hebben wij u gewaarschuwd dat wanneer het abonnement zal worden beëindigd, u een eindfactuur ontvangt met hierop de openstaande facturen resterende maanden van het contract.De beëindiging kunnen wij niet terugdraaien. Het is mogelijk om binnen een maand een nieuw abonnement met nummerbehoud aan te vragen bij een andere provider. Wanneer u bij ons wilt blijven, kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Echter is dit alleen mogelijk met een nieuw nummer.Met vriendelijke groet,AniqueSimpel

Reactie van de melder van de klacht ktlwd

1 jaar geleden - Mijn adres wijziging is blijkbaar niet goed door gekomen en zit ik nu bij een schuldhulpverlening waar ik eerder over verteld heb waardoor ik een keer uit stel heb gekregen met betaling dus vind ik dit oneerlijk al hwlemaal omdat ik nu wel 50% van mn abonnement moet afkopen ....

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 04 juli 2019 om 10:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ktlwd