Klacht: Afgescheept

op 21 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste meneer/ mevrouw,

Al een tijdje hield ik de aanbiedingen in de gaten van dekbedovertrekken van gewassen linnen, ze zijn namelijk vrij prijzig (69.95 voor 1 persoons)
Vorige week kreeg ik een kortingscode van H&M via de mail 20% korting bij een bestelling boven de 100 euro.
Ik zag ook dat de overtrekken nu 34.95 kosten en besloot er voor mezelf en voor mijn moeder 2 te bestellen. 2 petrol kleurige voor mijn bed en twee lichtgrijze voor mijn moeder. Ik kreeg het pakket snel maar er zat maar 1 lichtgrijze in. Ik zag op de mail verzendbevestiging die h&m die zelfde ochtend had verstuurd dat ze 1 artikel hadden geannuleerd. Ik heb gelijk de klantenservice gebeld, die vertelde dat ze misschien niet meer op voorraad waren die ochtend maar dat ze nu weer wel op voorraad waren. Ik moest hem maar opnieuw bestellen. De korting van. 20 % moest ik via een mail na ontvangst vangnet artikel gaan terugvragen . Dat kon niet geregeld worden. Daarbij was de prijs van de overtrekken ineens 54,95.
De jongen van de klantenservice zei dat ik moest uit en inloggen op h&m en dat de prijs aangepast zou zijn. Dat was niet het geval. Storend vond ik ook het aanspreken met jij en jou.
Ik heb daarna een mail met de klacht gestuurd. Hierop krijg ik de reactie dat ik een voucher krijg met 10 % korting ( de overtrek kost inmiddels weer 69.95)

Ik wil gewoon het artikel voor de prijs die ik er bij bestellen voor heb betaald. Wat een raar verhaal dat iets bij verzending s ochtends niet op voorraad is en smiddags weer wel, dan verstuurt u het toch
smiddags?
Toen ik een aantal weken geleden een winterjas bestelde waarvan de maat niet in de winkel hing duurde het anderhalve week voordat ik hem had omdat hij niet niet op voorraad was. En nu annuleren ze zelf een artikel . Mijn moeder heeft niks aan 1 overtrek voor een tweepersoonsbed.

Als er 1 lichtgrijze gewassen linnen dekbedovertrek 140/220 wordt geleverd voor het bedrag dat ik er bij bestellen voor betaald heb. 34.95- 20% , dus 28 euro.
Dat is het bedrag dat h&m terug heeft gestort.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AM de Groot