Klacht: Afgeprijsd Coat 023962880002 van 59,95 voor 39,99

op 30 december 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Op woensdag 27-12-2017 om 14.49 stond ik aan de kassa van Zara Hoofdstraat 75 in Apeldoorn.
Ik had net als velen, die in de winkel aan het shoppen waren, grootste uitverkoop, een coat en blazer weten te bemachtigen.
De blazer 0782074340102 van 69.95 naar 39.99
De coat 0203962880002 ook daar zat een rode sticker op van 59,95 voor, 39,99.
Samen zou ik dus 80,00 moeten afrekenen.
NIET dus bij het afrekenen gaf de medewerkster mij aan dat ik, voor de coat de volle prijs moest betalen, opdat dit een artikel was van de nieuwe collectie en deze per abuis door iemand verkeerd was geprijsd.
Ik antwoordde daarop, maar ik ben de klant, dat kan ik niet helpen.
Bovendien hingen er nog 3 andere maten met dezelfde prijskaarten eraan en nergens staat aangegeven dat het om de nieuwe collectie gaat.
De winkel, gaf mij juist de indruk, dat er een bom was gebarsten, je liep niet over koppen tijdens de uitverkoop, maar over de kledingstukken die massaal her en der door de winkel op de grond verspreid lagen.
De coat die ik wilde kopen, heb ik ook op de grond “gevonden” tussen stapels andere afgeprijsde artikelen.
Ik vraag mij echt af, was ik die dag dan de enige klant geweest die de coat wilde kopen uit de “nieuwe” collectie?
Terwijl er nog 3 anderen hingen, heeft de rest van de medewerkers dan staan slapen bij de kassa of was het afgeprijsde artikel niet goed in de kassa verwerkt?

Ik zou blij en tevreden de winkel uit zijn gelopen, wanneer mij werd verteld, dat ik de coat mocht kopen voor de prijs waarvoor die was afgeprijsd, ondanks dat het artikel niet afgeprijsd mocht worden opdat het een "nieuwe "collectie betrof.
Per slot van rekening werk ik zelf ook bij een grote organisatie, en is ons Motto, de klant hoeft geen pijn te hebben van wat er bij ons fout gaat.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia de Fretes