Klacht: Afgeleverd?

op 13 oktober 2017 over GLS in de categorie Logistiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de track and trace op de website van GLS is mijn pakket woensdag 15:16 afgeleverd. Toen ik echter donderdag bij het ophaalpunt kwam om mijn pakket op te halen, was er geen spoor van mijn pakket te bekennen.
Op de site stond zelfs een groen vinkje naast afgeleverd, wat betekent dat hij er echt is, toch? Als ik mij hierin vergis, dan kan deze klacht als niet-bestaand worden beschouwd. Bij het ophaalpunt werd mij verteld dat “de chauffeur had getekend voor het pakket” en dat “mijn pakket nog onderweg is”. Ik geloof hier echt niks van en wil graag verduidelijking over de locatie van mijn pakket.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GLS over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door suzannedewit