Klacht: Afgeleverd, maar nooit aangebeld en nergens te bekennen.

Ik heb donderdag 12 mei 2016 wat besteld via internet. 13 mei zou het pakketje arriveren. Ik ben hiervoor tot 1800 thuisgebleven. Er staat bij track and trace dat het pakketje afgeleverd is om 1700 en getekend is door een vreemde. Ik was toen thuis en mijn deurbel hoor je overal doorheen. Er is nooit aangebeld en nu zit ik hier met een hoop vraagtekens, want ik weet niet waar mijn pakketje nu is.

Als ze het pakketje alsnog afleveren op het gewenste adres en wellicht is een excuses vanuit het bedrijf op zijn plaats.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tom1993