Klacht: AFFINION INTERNATIONAL TRAVEL Bodrum Marmaris

op 11 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben via jullie een reis geboekt met nummer 3097198.1 en deze voldoet totaal niet eaan de beschrijving die jullie weergeven. Het word allemaal voorgesteld en mooi en vijf sterren, maar dat is volgens ons nog geen drie sterren waard. Is niet verzorgd en vuil. Eten was heel slecht en ook heel onvriendeliujke en slecht service. Het is de eerste maal dat wij iets boeken via jullie en z’on slechte ervaring.

Gewenste Oplossing:

Graag een tegemoedkoming of een andere voorstel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 03 september 2012 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

Reactie van de melder van de klacht apellett

5 jaren geleden - Welk is de oplossing dat julklie voorstellen? Zie namelijk niets staan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door apellett