Klacht: Afdruk van sticker op Ajax shirt

op 25 juni 2016 over Adidas in de categorie Sportmerken

Goedemiddag,
Vandaag hebben wij bij Intersport Leiden een nieuw Adidas Ajax tenue 2016-2017 gekocht voor ons zoontje in maat 176.

In de rekken viel het ons al op dat bij alle Ajax tenues, ronde stickers op de rechterborst waren geplakt. Deze zou je na aanschaf eraf moeten kunnen halen. Op ons tenue was er al geprobeerd om deze sticker eraf te halen, wat waarschijnlijk was mislukt, want de restjes zaten nog op dat shirt. De verkoper heeft alles geprobeerd om de sticker er zo netjes mogelijk af te halen, maar je blijft een lelijke ronde afdruk zien. Kennelijk zit er een stevige lijmlaag aan de sticker die gewoon op de stof blijft zitten. Aangezien we praten over een tenue – shirt van 70 euro vind ik deze lelijke plek eigenlijk niet kunnen.
De verkoper gaf toe dat hij al heel veel klachten heeft gekregen over deze sticker – afdruk. Volgens de verkoper is dit iets waar zij niets aan kunnen doen/ veranderen imdat dit zo aangeleverd wordt vanuit Adidas.

Mijn zoontje vond dit tenue echter zo mooi dat hij hem hoe dan ook wilde hebben ( hij is 11 ) . Ik zou tevreden zijn als deze stickers voortaan niet meer op de tenues zelf worden geplakt, maar op een apart kaartje ofzo.
Misschien dat jullie ons tegemoet kunnen komen door een mooie bal aan mijn zoontje te geven.

Mvg,
Patricia Verhoeven

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P@tries