Klacht: Afbreken zalpennen

op 14 december 2017 over Giant in de categorie Fietsmerken

April 2015 kochten wij 2 elec. Giant fietsen. Prijs per fiets 2499 euro. Dan denk je toch dat je goede fietsen koopt. Nou mooi niet, Na een half jaar brak de eerste zadelpen af. Gelukkig alleen lichte rugpijn. Nu een jaar later van fiets nr 2 de zadelpen afgebroken. Ik kreeg zo een harde schok door mijn rug dat er div. wervels en bekken zijn verzakt. Heup en knie problemen erbij. Heb voor dit probleem een speciale behandeling nodig die ikzelf moet betalen. 4x 95 euro Ben zeker 5a6 mnd bezig voordat het allemaal goed komt. De andere dag naar de dealer gegaan en meteen een andere fiets gekocht. GEEN Giant meer. Ben nu genezen van dit produkt. het is een veel voorkomend iets die zadelpennen bij Giant. Mogen ze wel eens wat aan gaan oplossen Zal ook absoluut geen reclame maken voor Giant. Reageren weten ze ook niet wat dat is.

Als de omkosten worden betaalt voor de behandeling van mijn rug en dat het probleem zadelpennen opgelost word. Een excuus aan alle mensen die dit probleem ook hadden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Giant

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Giant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T van Beek