Klacht: afbreken voetje kinderzitje Bobike door montagefout of constructiefout

op 03 oktober 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

voetje van kinderzitje is spontaan afgebroken. Dit gebeurde voor de crèche en werd ook door de medewerkers gezien. De fiets is niet gevallen en/ of op een andere manier door mijzelf beschadigd dus ik kan hier zelf geen schuld aan hebben. Het stoeltje is door een monteur door fietsenwinkel.nl gemonteerd, voor mijn idee scheef en dit heb ik ook netjes gemeld, maar de monteur vond van niet. Kortom; het is óf een montagefout, óf een constructiefout van het stoeltje maar een leverancier kan deze fout niet bij de klant neerleggen.

Ik ben tevreden als het stoeltje wordt vervangen door een nieuwe en als deze goed gemonteerd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 04 oktober 2017 om 08:43 geantwoord

Beste Claire,

Wat spijtig om te horen dat het kinderzitje defect is geraakt. We kunnen ons voorstellen dat je hier van geschrokken bent. Aangezien dit om hoogwaardig plastic gaat, is dit niet gebruikelijk. We willen je echt niet ontzien van een goed werkend kinderzitje, en daarom willen we je tegemoet komen door toch een afspraak in te plannen bij onze dichtstbijzijnde servicepartner voor het monteren van een nieuw exemplaar.

Je wordt hierover nog verder geïnformeerd via e-mail.

Maarten - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door claireusa