Klacht: sprintplan

Sprintplan2 op 07 november 2016 over Aegon in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks er meerdere uitspraken zijn gedaan omtrent het negatieve karakter van het Sprintplan wilt Aegon nog steeds geen uitkering doen. Ze doen alsof ze dat willen door te vragen naar zaken van bijna 20 jaar geleden en of je wel genoeg draagkracht had/hebt alsof dat relevant is.
Dit soort malafide actie’s kan alleen in Nederland.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Aegon zonder morren een schadevergoeding betaald.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 21 november 2016 om 18:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Termijn,

U heeft van de afdeling Sprintplan al een e-mail gekregen, met uitleg dat wij uw gegevens nodig hebben om uw coulanceverzoek in behandeling te nemen. Alleen zo kunnen we nagaan of we wel of niet aan onze zorgplicht hebben voldaan. Ik kan u daarom helaas geen andere opties aanbieden bij Aegon. U heeft uiteraard altijd de mogelijkheid om uw klacht bij het Kifid in te dienen.

Met vriendelijke groet,
Robert
Aegon Webcare

Sprintplan2

Heeft op 22 november 2016 om 08:17 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De klacht wordt niet serieus genomen omdat ze niet begrijpen waar het probleem zit. Ze vragen om gegevens van 15 jaar geleden. En aan de hand van deze gegevens gaan ze kijken of je in de coulance valt. Aegon zijn een stel oplichters eersteklas!

Alle klachten die gemeld zijn door