Mijn Klacht:
Al vanaf mei bezig om om de waterschade hersteld te krijgen.
Eerst via hun partij Qbuild, maar door fouten gemaakt bij Qbuild met de planning ( zij konden niet de schade herstellen, ze zitten vol gepland),in samenspraak met Aegon zelf een aannemer gevonden en zijn offerte ingediend. Afgesproken met medewerkerster van Aegon Bianca .
Vandaag begint eindelijk de monteur met het opknappenvernieuwen van de badkamer. Nu krijgen we bericht dat een derde partij DEKRA eerst nog een expertise moet doen.Want mogelijk kunt u nog meer vergoed krijgen. Alleen deze kan alleen volgende week komen en anders pas eind augustus begin september.
Aangezien wij volgende week op vakantie gaan en de badkamer tegen die tijd al geheel vernieuwd is hebben wij dit aangegeven bij Aegon medewerker Remco. Met hem afgesproken dan wij vanochtend te horen zullen krijgen wat wij van de ingediende nota vergoed krijgen en dat wij dan gewoon verder kunnen gaan.Jammer voor ons omdat wij waarschijnlijk meer vergoed konden krijgen, maar dat nemen we voor lief. Na twee maanden wil je toch echt gebruik maken van je badkamer.
Zojuist nogmaals gebeld met medewerker Remco, nu krijgen wij te horen dat de verzekering niets gaat uitbetalen omdat er geen expertise is geweest. Dat is echt van de zotte want dat heeft Qbuild gedaan. En dat als er geen expertise van DEKRA is er niks kan worden uitbetaald. Dus met andere woorden wij krijgen niks. Want als DEKRA pas eind augustus komt is de aannemer al lang en breed klaar!!!
Gewenste Oplossing:
Als wij een deel van de ingezonden nota zsm uitgekeerd krijgen.
