Klacht: agresieve verkoop van Service

op 07 juli 2018 over AED-Partner in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kreeg een mail met een factuur met € 0.- voor een Servicecontract waar ik helemaal niet om gevraagd heb. Als ik het contract niet binnen een jaar opzegde dan liep deze gewoon door in een betaald contract.

Mijn reactie was,
Bedankt voor het GRATIS ALL-in servicecontract voor het 1e jaar.

Waar ik niet zo blij mee ben is dat contract automatisch overgaat in een betaald contract als ik dit niet schriftelijk opzeg, terwijl ik dit helemaal niet besteld heb voor zover ik weet.
Hierbij zeg ik dan ook het contract op na het GRATIS jaar.
Tevens vraag ik mij af of dit wettelijk wel toegestaan is om iets gratis aan te bieden en automatisch over te laten lopen in een betaalde dienst zonder toestemming.

Hun reactie hierop was,
Hierbij de bevestiging van het stopzetten na het eerste jaar gratis.

Het is jammer dat u daar zo over denkt.
Dit is nu eenmaal de werkwijze die onze directie heeft gekozen.

Gewenste Oplossing:

Als de directie hun werkwijze laat aanpassen!

Alle klachten die gemeld zijn door PaulBrui