Klacht: Advies: afblijven!

op 02 augustus 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Ik heb in april een fiets gekocht bij fietsenwinkel.nl. Helaas was de fiets in mei al kapot, spaken los, slag in het achterwiel. In de winkel afgegeven in Nijmegen en daar werd beloofd dat dit onder de garantie zou vallen. Uiteindelijk 2 weken niets gehoord, terug naar de fietsenwinkel en door een onvriendelijke medewerker te horen gekregen dat ik toch echt iets met de fiets gedaan moest hebben, dat het nu al kapot is, wat echter niet het geval was. Met de klantenservice gebeld, 1 uur in de wacht, daarna opgehangen. E-mail: Na 5 weken nog geen reactie, 2e e-mail geschreven, heel onbeschoft benatwoord en herhaald wat de medewerker in de winkel zei. Mijn advies is: afblijven van fietsenwinkel.nl, heel slechte klantenservice.

- Beloftes nakomen
- (op tijd) reageren
- klantenservice

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 03 augustus 2017 om 12:36 geantwoord

Beste Jurgen,

Wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt met onze service. We willen graag met je meekijken om een gepaste oplossing te vinden. Wanner je nog vragen hebt kun je ook contact opnemen via Facebook. Graag ontvangen wij dan jouw ordernummer via een privébericht en dan kijken we direct met jou mee.
Bedankt voor jouw feedback, hierdoor kunnen wij onze service blijven verbeteren.

Wynand - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door gamal32