Klacht: Adreswijziging

op 25 december 2012 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik ben echt ongelofelijk kwaad op Wehkamp.nl.
Wat een dramatische service geven zij.

Ik wil al drie dagen mijn adres op de site wijzigen. Ik heb namelijk een pakket terug te sturen want binnen 30 km is er geen DHL punt beschikbaar.
Helaas wordt dit niet getolereerd ofzo, want ik krijg het niet voor elkaar.
Wanneer ik het adres wijzig en op de knop ‘wijzigen’ klik, krijg ik om en om 2 meldingen.
De eerste melding betreft het feit dat ik geen afbeelding heb geselecteerd. IK WIL HELEMAAL GEEN FOTO UPLOADEN! Maar ook als ik een standaardafbeelding selecteer, krijg ik deze melding.

En als bovenstaande melding niet wordt gegeven en ik klik op de knop ‘wijzigen’, dan staat er dat mijn e-mail niet matcht met mijn wachtwoord. EN HET MAAKT GEEN VERSCHIL OF IK MIJN WACHTWOORD LETTER VOOR LETTER TYP.

Ik ben de Wehkamp.nl zo zat. Slechte service aan de telefoon, het zal wel aan mijn manier van internetten liggen en ze kunnen niets voor mij betekenen. ‘Waarom ik uberhaupt een adreswijziging wilde doorgeven?’ WIE ZIJN ZIJ OM HIER EEN OORDEEL OVER TE VELLEN?

Ik heb spijt met alle haren op mijn hoofd, dat ik met Wehkamp.nl in zee ben gegaan. Om van te k*tsen, BAH!

Dat het nu EINDELIJK eens wordt geregeld, ZONDER een arrogante puber aan de telefoon!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 27 december 2012 om 11:24 geantwoord

wehkamp.nl heeft e-mail gezonden met verzoek te bellen

Alle klachten die gemeld zijn door Kleinfamke15