Mijn Klacht:
Ik maak vanaf Maart opeens Administratie kosten van ruim 5 euro.
Het abonnement staat op Automatische incasso, in mijn contract staat dat dit verplicht is als consument.
Nu werd me verteld dat ik het had moeten omzetten, dit hadden ze dan wel mogen vertellen als service, dit is helaas niet gebeurd.
Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik een manager zou willen spreken om dit probleem op te lossen, ik zou meerdere keren teruggebeld worden, dit is echter nooit gebeurd.
Nu vergoed Vodafone alleen de kosten voor Augustus, hier ben ik het niet mee eens omdat ik vanaf Maart al deze kosten maak.
Het is niet de eerste fout van Vodafone, zo hebben ze fouten gemaakt in Datagebruik en in de kosten voor 4G netwerk (deze zijn wel vergoed met veel moeite).
Deze slechte service heeft bij ook doen besluiten over te stappen naar een andere provider.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik mijn Administratieve kosten vanaf Maart terug krijg (niet alleen voor Augustus)

