Klacht: administratie

op 03 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De administratie is ook bij corendon een gehaverte bende.
Na terugkomst na de belabberde reis kregen we nieuwe vouchers… en nu krijgen we een rekening van 440 dat we die nog even betalen. Ineens is onze vakantie van 863 verhoogt naar 1303????? Heel erg vaag.
De (rot) vakantie is geweest en dan nu nog betalen? De tickets hadden we al gehad en na de reis nog eens tickets krijgen.
Dan bel je nu en dan moet je eerst verhaal bij de ene doen dan word je doorverwezen naar de ander en mag je nog maals hetzelfde verhaal doen en continu kun je wachten omdat ze het gaan uitzoeken.

vervolgens is het uitgezocht en is het desbetreffende persoontje niet aanwezig. Men weet ook niet wanneer die komt en kan vandaag of morgen zijn en word je teruggebeld…

Tevens hebben ze voor een klacht dik 6 weken nodig om alles uit te zoeken… dan hebben ze naar onze mening wel onwijs veel klachten als je zo lang moet wachten…
als je nogmaals klacht stuurt krijg je dan bericht dat het zo lang duurt en dat je geduld moet hebben. waarom niet gelijk bericht sturen dat de consument 6 weken moet wachten…

Gewenste Oplossing:

beter administratie doen en de consument niet in het gissen laten...
of te wel handel alles gelijk goed af en ook de klacht...

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 31 juli 2012 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Op 25 juli is er een inhoudelijke reactie naar de klant verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door rondamen