Klacht: Adidas Yeezy Boost 350 V2 “Zebra”

op 24 juni 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Afgelopen Woensdag 21 Juni 2017 contact gehad met een medewerker van de Adidas Klantenserive via WhatsApp, met de vraag over de Release van de Adidas Yeezy boost op 24 Juni 2017. Zij vertelde mij dat de schoenen op zaterdag 24 juni 2017 gereleased werden en te koop waren via de Adidas website, Confirmed App en de Adidas Original Store.

Na deze informatie ben ik in alle vroegte vanochtend (24 juni 2017) naar de Adidas Originals store in Antwerpen gereden, vervolgens een 45min in de rij gestaan om uiteindelijk te horen van een medewerker van de Adidas Original Store dat de Yeezy Boost niet los te koop waren, maar alleen wanneer je had gewonnen met de Confirmed App.
Hierdoor ben ik dus mijn kans om een paar Yeezys te kopen verloren!

Van een Adidas klantenserive medewerker mag je toch verwachten dat zij de correcte informatie verspreiden over hun eigen producten!?

Ik ben tevreden wanneer ik alsnog een paar Yeezy Boost kan kopen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TimKuijpers