Klacht: Adidas klantenservice helpt mij niet door er geen aankoopbon aanwezig is

op 04 mei 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Ik heb begin dit jaar een broek en een paar schoenen gekocht tijdens mijn vakantie. Ik ben de aankoopbon kwijt geraakt. Ik denk dat hij is achtergebleven in het hotel. Enfin, blij met de spullen dus geen probleem dacht ik zo. Nu is het zo dat bij de schoenen (superstar) de naad los is gegaan tussen het leer en het rubber. Dit is mij al eerder gebeurd maar dacht dat het pech was. Maar nu dus weer. En dit na maximaal 7 keer dragen. De naad van de broek ging na 1 keer dragen al los. Resultaat zeer lelijk stiksel. Waarna ik de broek alleen nog besloot in huis te dragen. Slechts enkele keren erna ontstond er een gat naast het logo. Ondraagbaar dus.
Het zat mij niet lekker. Ik koop kwalitatief goede spullen en betaal daarvoor. Alles gaat stuk maar naar mijn idee niet zo snel. Telefonisch contact gezocht met adidas omdat terug gaan naar de winkel geen optie is zonder bon en de afstand. Adidas geeft aan niks te doen zonder bon. Contact gezocht met de app klantenservice. Deze geven hetzelfde aan. ( laten mij wel eerst foto’s van de producten maken en opsturen). Ik vind het ongelofelijk dat een groot bedrijf als adidas simpel zegt ik heb een bon nodig om u te kunnen helpen, heeft u verder nog vragen?
Zo’n groot bedrijf moet garant staan voor al zijn artikelen met of zonder bon.

Als ik een waardebon of nieuwe artikelen krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.tijdeman