Klacht: Houden geen woord

op 21 februari 2019 over Aderako in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijzonder vriendelijke man kwam langs voor een offerte. We hadden er een goed gevoel bij, producten leken goed, echter, de offerte werd nooit uitgebracht. 3 maal navragen per email leverde geen reactie op. Na een half jaar telefonisch contact gehad: ze zaten op een offerte van een onderaannemer te wachten. Binnen twee dagen zouden we de offerte hebben. Na een week nog geen offerte.
Totaal onbetrouwbaar. En bijzonder dom, want ze stonden bovenaan de lijst (van 4) om de opdracht te krijgen, iig op basis van producten en impressie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Aderako niets met mijn nieuwe kozijnen van doen zal hebben. Hier kan je absoluut niet van op aan.
Ik hoef hier ook geen reactie meer op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aderako

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aderako nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vdbl