Mijn Klacht:
Heb 4 weken geleden een bed gekocht, wat geleverd zou worden. Op de dag van levering kwamen ze zeggen dat het niet door kon gaan omdat zij ons niet konden bereiken terwijl wij 2 dagen daarvoor telefonisch contact hadden gehad over de levering en huren van een lift. Zeer slechte service en communicatie. Ben vervolgens zelf mijn bed gaan halen wat de toen nog moesten inpakken, matras was vies dus weigerde om deze mee te nemen, we zouden die week nog een nieuwe geleverd krijgen. Eenmaal thuis aangekomen was het bed zeer beschadigd. Ada wonen ontkende dat zij de schade hadden veroorzaakt. Net alsof ik een bed koop van 2000 euro om vervolgens thuis te komen en deze te beschadigen maar ja. Nu 4 weken later heb ik nog steeds mijn matras niet ontvangen. Meerdere keren telefonisch contact met ze gehad waar ik alleen maar smoesjes aan moest horen. zeer slechte service
Ook aan de telefoon, gericht op eigen behoefte en geen rekening/inleving naar de klant toe
Gewenste Oplossing:
Als mijn matras wat ik 4 weken geleden geleverd zou krijgen word geleverd waardoor ik nu niet meer zonder matras hoef te slapen en rugklachten verdwijnen. En er een redelijke compensatie word gegeven voor de 4 weken vertraging/uitstellen van het leveren van mijn matras.
Want niemand gaat voor mij naar mijn werk als ik me moet ziekmelden door rugklachten.
