Klacht: Waardeloze service, producten incompleet of defect

KikiRani op 09 maart 2021 over Ada Wonen in de categorie Meubelwinkels

Zeer slechte ervaring met deze waardeloze zaak! Heb veel besteld maar geen enkele bestelling juist geleverd gekregen. Bank was verkeerde maat kon zogenaamd niets aan gedaan worden. Bed besteld met poef. Poef is nooit geleverd! Was verkocht aan een of andere fotograaf! Zou nabesteld worden maar nee hoor..Eettafel was beschadigd zou nageleverd worden ook niet gebeurd. Ahmet is een onbetrouwbare en waardeloze verkoper. Hij zegt 100x ik bel je terug maar doet het nooit. We zijn meerdere keren langsgegaan dan rent hij gewoon de winkel uit. Gemaild met Ada wonen ook daar geen nette reactie. Mensen koop hier niets. Is echt zonde van je geld. Ze lichten je op waar je bij staat!

Als. Ik mijn poef en verlengstuk tafel conform afspraak alsnog nageleverd krijg en een compensatie voor de verkeerd geleverde bank

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ada Wonen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ada Wonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KikiRani