Klacht: Service Hoekbank

AbdelJ op 26 oktober 2023 over Ada Wonen in de categorie Meubelwinkels

Sinds 3 juli 2022 bezig met de klachten over mij bank. De bank is toen nog geen 2 jaar oud, er word aangegeven dat ik maar recht heb op 1 jaar garantie en het 2de jaar 50 procent van de reparatiekosten zelf moet dekken.

Hoekbank na nog geen 2 jaar ingezakt. Rugleuning op meerdere plekken niet meer mooi de stof hiervan is los gaan hangen. Kortom de bank ziet er slecht uit alsof deze 10 jaar is gebruikt.

Tot op heden al 7 keer gemailt met de klantenservice meerdere keren op locatie geweest voor een oplossing. Er word aangegeven dat het een gebruikersfout betreft waardoor de rugleuning er nu zo bij staat. Schijnbaar mag ik dus niet leunen op deze rugleuning…..

Op mijn laatste 3 mails is er niet meer gereageerd. Er is ook een dermate hoog reparatie bedrag gehanteerd (ruim 60 procent van de aanschafprijs) waarbij ik dan de helft moet betalen.

Ik ben hierdoor mijn vertrouwen volledig kwijt in ADA WONEN. Normaliter ben ik niet iemand die dit openbaart echter is de emmer nu over gelopen waardoor ik het gevoel heb dat ik niet serieus word genomen.

Optie 1:
Aangezien ik het vertrouwen volledig kwijt ben in ADA WONEN ben ik van mening dat ik de bank elders laat repareren waarbij hier door ADA WONEN de kosten volledig worden gedekt!

Optie 2:
50% van het aankoopbedrag terug krijgen aangezien ik maar korte tijd van deze bank heb kunnen genieten.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ada Wonen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door AbdelJ