Klacht: Service

[email protected] op 20 mei 2022 over Ada Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Ada wonen,

Vandaag heb ik u gemaild met het verzoek mijn klacht in behandeling te nemen.

Vanochtend toen de bestelling werd geleverd is er door de bezorger contact opgenomen met de filiaalmanager. De filiaalmanager heeft mij verzocht om vandaag direct contact op te nemen zodat de klacht in behandeling genomen kon worden.

Om 14.29 heb ik netjes mijn klacht gemaild. Om 15.49 heb ik u opgebeld om mijn klacht toe te lichten. Echter werd ik tot mijn grote teleurstelling opnieuw van het kastje naar de muur gestuurd door uw collega. Wat er is gezegd:

Ik moet 10 dagen wachten want er zou niemand zijn die de klacht kan oppakken
Ik vroeg om een vervangende collega; die is er niet.
De dame met wie ik sprak wilde mijn klacht niet doornemen.
Er was geen mogelijkheid om iemand anders te spreken bij wie ik mijn verhaal kwijt kon.
Ik mocht mijn verhaal niet afmaken of er werd door mij heen gesproken en zomaar de telefoon opgehangen? Tot twee keer toe.
Ik vraag u om enige begrip. Hoe kan het zijn dat iemand die al sinds november wacht op zijn bestelling waarbij er talloze foute zijn gemaakt op deze manier wordt behandeld?

Fouten:
Mijn bank, bed en tafels zouden in februari geleverd worden. Die zijn vertraagd met 2 maanden. Geen communie vanuit ADA.
Mijn bank heb ik nog veel later gehad. Elke keer met andere beloftes. Uiteindelijk, na wekelijks er achteraan bellen, heb ik mijn bank pas eind maart gehad.
Mijn tafel is gebroken geleverd. Ik heb hierover een klacht ingediend. Ik heb nooit reactie gehad op mijn klacht per mail terwijl dat 3 keer is afgesproken. Nadat ik er continu zelf achteraan belde heb ik op 20 mei een nieuwe tafel binnen gehad.
Vandaag, 20 mei, heb ik een foutieve tafel geleverd gekregen; het blad past niet en het is een andere kleur!
Ik word niet geholpen aan de telefoon, en wordt weer van kastje naar de muur gestuurd. De verbinding wordt 2 keer zomaar verbroken. Daarna werden mijn telefoontjes weggedrukt.
Daar waar ik vandaag nog rustig was en netjes opnieuw mijn klacht heb ingediend ben ik op dit moment erg teleurgesteld in ADA wonen.

Tot slot; u houdt zich niet aan de afspraken die zijn gemaakt in de koopovereenkomst. Indien ik geen reactie krijg ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Gül

Gewenste Oplossing:

Contact

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ada Wonen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]