Klacht: Opnieuw verkeerde tafel

[email protected] op 20 mei 2022 over Ada Wonen in de categorie Meubelwinkels

Beste Ada wonen,

Naar aanleiding van mijn eerdere klacht (zie hieronder) heb ik vandaag de tafel opnieuw geleverd gekregen.

Helaas is er weer wat mis, namelijk:
Het marmeren blad sluit niet goed aan waardoor het blad scheef staat, zie hieronder de foto’s. Zoals jullie zien valt het blad niet goed waardoor de ene kant van het blad scheef (omhoog) staat. De bezorger heeft u bij mij gebeld, u gaf aan dat er wellicht weer omgeruild moet worden.
Image.jpegImage.jpeg
Het blad is in een verkeerde marmeren kleur geleverd. Ik ben ervan overtuigd dat dit niet de kleur is. Gelukkig heb ik destijds (november) in de winkel foto’s gemaakt van de tafels waarvoor ik heb gekozen. Daarnaast heb ik thuis ook de kleinere tafel die niet overeenkomt met het blad die vandaag is geleverd. Ik ben me er zeker van bewust dat marmer altijd anders kan uitpakken en dat het design altijd zal verschillen. Echter, zie ik de kleur zwart in grote mate terug komen terwijl dat zowel bij mijn kleine tafel én de tafels in de winkel niet terug te zien is. Zie foto’s;
Dit zijn de tafels in de winkel (dit is de kleur waarvoor ik heb gekozen) 1 kleine tafel had ik al binnen en die voldeed aan mijn verwachting. Zoals u ziet zitten hier geen zwarte kleuren marmer in!

Image.jpeg

Het blad / de tafel die ik vandaag binnen heb gekregen (rechts):

Image.jpeg

Ik hoor het graag.

Een nieuwe tafel die past in de juiste kleur!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ada Wonen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]