Klacht: Nalatigheid

Ccjcz op 27 oktober 2021 over Ada Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kapotte meubels zijn al.retour. weigeren nu mijn geld teeug te betalen.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ada Wonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ada Wonen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ada Wonen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ada Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ada Wonen

Heeft op 18 november 2021 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Verveen,
We hebben nooit geweigerd uw geld terug te storten, we hebben u een datum opgegeven en op de dag is het ook netjes terug betaald.

Ccjcz

Heeft op 18 november 2021 om 14:14 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ja nadat rechtsbijstand erbij kwam.de datum die jullie me gaven stond mijn geld er niet op hoor!!

Alle klachten die gemeld zijn door Ccjcz