Mijn Klacht:
Een bankstel gekocht via Ada wonen, is verkeerd geleverd met de verkeerde maten en hadden beloofd binnen 5 weken met “spoed” een nieuw bankstel te bezorgen. Na die 5 weken niks meer gehoord en zelf meer dan 20 keer gebeld zonder enig gehoor. Zelf zijn wij verhuisd naar België en moesten wij helemaal naar Rotterdam richting de winkel vertrekken omdat ze de telefoon niet opnemen!! In de winkel vertelde ze dat hij zo spoedig mogelijk geleverd word weer binnen 4 weken ( dus 9 weken in totaal) na die 9 weken worden wij gebeld dat hun magazijn “IN DE VIK STAAT MET ONZE BANK EN STOELEN ERIN” dus OPNIEUW gaven ze de wachttijd 4 weken. Weeeeer 4 weken laten GEEN GENOOR???!!! Ik word hier GEK van ze spelen met het GELD en VERTROUWEN van de klant!!! Koop hier niks!!!
Gewenste Oplossing:
De juiste bank en een zware compenstatie!!!!! Ik heb ook nog is 2 stoelen besteld en daar wil ik NIKS meer voor betalen!!!
