Klacht: Incomplete spullen na 6 maanden niet geleverd!!

A. B op 04 januari 2020 over Ada Wonen in de categorie Meubelwinkels

ADA WONEN in Capelle ad Ijssel verdient GEEN ster!!
Verschrikkelijk slecht en onprofessioneel bedrijf! Schande hoe AHMET en zijn medewerkster ons 6 maanden AAN het lijntje heeft gehouden met leugens over de levering. De kast en het bed zouden 13 juli 2019 geleverd worden, heb zelfs een bevestiging via de mail ontvangen.
De kast is 2 weken te laat en incompleet geleverd! Het bed 4 weken later geleverd en ook incompleet. Dagelijks en dus wekelijks gebeld en het enige wat ik hoor van de brutale medewerkster dat Ahmet er niet is en later terugbelt. DUS NIET!!!
Wanneer toevallig Ahmet de telefoon opneemt maakt hij valse beloftes over de levering, ook van de ontbrekende onderdelen van de kast en de voetbank van het bed.

Sinds oktober 2019 heb ik gewacht op een telefoontje met een antwoord wanneer wij onze spullen krijgen. Tot op heden niets vernomen van ADA WONEN. Het is nu al januari 2020 en ik wil de hoop niet opgeven.

Ik wil , zoals beloofd de ontbrekende spullen:
-de roede en plank van de kast,
- de voetbank die hoort bij het bed

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ada Wonen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ada Wonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. B