Klacht: BeZorging

NajimOuarda op 11 februari 2022 over Ada Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze bestelling medio dec gedaan met spoedbestelling vanwege vakantie en bruiloft. Ze hebben ons beloofd dat de bestelde bed voor 1 febr binnen zou zijn. Meerdere malen contact gehad. Vandaag 10 febr wordt er gebeld dat ze vandaag komen leveren rond 18.00 uur iets hiervoor worden we gebeld dat het tussen 21.00 en 22.00 wordt bezorgd. Inmiddels middernacht geweest bezorger belde om 21.30 met de mededeling dat ze er binnen een uur zouden zijn. We wachten nog steeds. Slechte service!

Gewenste Oplossing:

Korting op het bed

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ada Wonen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht NajimOuarda

2 jaren geleden - Inmiddels 01.00 uur in de nacht niets vernomen geen bed om op te slapen

Reactie van de melder van de klacht NajimOuarda

2 jaren geleden - Vandaag eindelijk het bed binnen gekregen, slecht sprekende bezorgers. Ada wonen wist niks van gisteravond/nacht en hebben een bos bloemen aangeboden die mogen ze voor zichzelf houden. Wanneer ik vroeg om een eventuele compensatie gaven ze aan niets te kunnen doen.

Alle klachten die gemeld zijn door NajimOuarda