Klacht: huuropzegging

op 16 mei 2018 over Actys in de categorie Woningcorporaties

Ik heb na 35 jaar wonen de huur opgezegd op 23 april 2018 voor per 1 juni 2018

Dat is nu over 2 weken

Nog steeds geen voorinspectie geweest ( zou aan het begin van de maand mei zijn), wel een onredelijke lijst met eisen hoe de woning achter te laten. Alle muren moeten in RAL wit 9010
en nog meer echt onredelijke dingen, anders zijn de kosten voor ons een extra maand huur Katjing!! Tis maar 1000 euro he
inmiddels ben ik 4 boze mails en minstens 7 telefoontjes verder, waarbij je vaak meer dan 15 minuten in de wacht staat, beloftes over terugbellen etc, wat nooit gebeurd, storingen in computersysteem, waardoor ze dingen niet kunnen nakijken, personen die altijd in vergadering zitten en je ze gewoon NIET te spreken krijgt.
Actys……………….doe je werk, bel terug of zijn we alleen maart goed om elke maand 1000 euro neer te leggen in jullie al goed gevulde zakken?

Als ik duidelijkheid krijg, omtrent het achterlaten van de woning en daarover persoonlijk met een inspecteur heb gesproken

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Actys over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Actys in behandeling genomen

Bericht van

4 maanden geleden - Geachte heer mevrouw Van Hoek, Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail. Uw klacht is doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden. Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren. Met vriendelijke groet, MVGM Holding

Alle klachten die gemeld zijn door yuppietje