Klacht: borg

op 11 juni 2018 over Actys in de categorie Woningcorporaties

huis gehuurd sinds 1983 via makelaar toen ter tijd Hoorn de Vos metselaar en Sturop in Zaandam, overgenomen door Actys, nu weer overgenomen door mvgm wonen. Huizen zijn van bouwinvest. Per 1 juni huur beeindigd en huis bij eindinspectie goedgekeurd, door actysmvgm
vandaag na dagen bellen ene mevr Bianca Warmerdam accountmanager gesproken. Dat het huis uit de verhuur was is niet doorgegeven door de inspecteur, dat heeft ze nu gecorrigeerd. De borg krijg ik niet terug, want die is niet betaald zegt ze. als ik betalingsbewijs kan overleggen storten ze terug ( heeft u ze nog van 35 jaar geleden?)
heb wel het huurcontract waar het in staat, maar staat op naam van mijn ex man en niet op mijn naam. Moet ik nu ook nog gaan aantonen dat ik in 2001 gescheiden ben? De manier waarop je te woord wordt gestaan is ronduit onbeschoft en kortaf. Uren en uren heb ik in de wacht gestaan bij dit bedrijf, je wordt nooit teruggebeld, te erg voor woorden

als die boeven mijn borg terugstorten

Bericht van

10 maanden geleden - Geachte heer mevrouw Van Hoek, Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail. Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden. Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren. Met vriendelijke groet, MVGM Holding

Alle klachten die gemeld zijn door yuppietje