Klacht: Activiteit Hop on Hop off bustour Londen (Golden Tours)

op 14 juni 2016 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb via jullie bovengenoemd activiteit extra bij mijn reis geboekt. Jullie hebben mij netjes een reisplan toegestuurd met de vouchers voor de bustour. Echter kon ik de vouchers niet omwisselen naar een ticket, wat er toe heeft geleid dat wij geen boottocht hebben kunnen doen. De mensen van Golden Tours wisten niet wat ze met mijn vouchers aan moesten mede omdat de vouchers in het Nederlands waren. Een vertaling van onze kant uit werd niet geaccepteerd. Wij zijn die dag van het kastje naar de muur gestuurd voor het inwisselen van de vouchers. De vouchers werden niet geaccepteerd, ook niet op de adressen die op de vouchers stonden.

De buschauffeur heeft uiteindelijk ons meegenomen, maar dit was zonder ticket. Door al het gezoek en gevraag hebben wij niet optimaal kunnen genieten van onze bustour en geen gebruik kunnen maken van de boottocht.

Wij hebben dit als zeer vervelend ervaren!

Aangezien wij niet optimaal hebben kunnen genieten van onze bustour en geen gebruik konden maken van de boottocht, door het ontbreken van een ticket, wil ik graag een deel van de kosten terug ontvangen. Ik heb de volledige kosten betaald voor een bustour, wandeltour en boottocht. Ik heb alleen gedeeltelijk gebruik kunnen maken van de bustour en dit ook nog op een "illegale" manier dankzij de buschauffeur.

Graag gedeeltelijke restitutie van de kosten!!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door s_dewnath@hotmail.com