Klacht: activering simkaart

op 08 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik sloot een abonnement af met belplafond voor mijn 15 jarige zoon. Vanaf 4 juli zou zijn simkaart (met nummerbehoud) geactiveerd worden. Vanaf die dag dagelijks aan het telefoneren richting klantenservice waar gebruikt wordt gemaakt van een misselijkmakend keuzemenu. Uiteindelijk via het bandje te horen gekregen dat er een storing was en dat er problemen waren met activatie van simkaarten. Dit duurt (in mijn geval) nu al 3 dagen.. als ik hier zo lees zullen er nog vele dagen gaan volgen.

Directe ontbinding van het contract met een terugstorting van de reeds betaalde eerste maand en administratiekosten. Vergoeding voor de gemaakte kosten van het bellen naar de klantenservice.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:42 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid B.