Klacht: activering simkaart

op 08 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik sloot een abonnement af met belplafond voor mijn 15 jarige zoon. Vanaf 4 juli zou zijn simkaart (met nummerbehoud) geactiveerd worden. Vanaf die dag dagelijks aan het telefoneren richting klantenservice waar gebruikt wordt gemaakt van een misselijkmakend keuzemenu. Uiteindelijk via het bandje te horen gekregen dat er een storing was en dat er problemen waren met activatie van simkaarten. Dit duurt (in mijn geval) nu al 3 dagen.. als ik hier zo lees zullen er nog vele dagen gaan volgen.

Gewenste Oplossing:

Directe ontbinding van het contract met een terugstorting van de reeds betaalde eerste maand en administratiekosten. Vergoeding voor de gemaakte kosten van het bellen naar de klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid B.