Klacht: Activering SIM kaart

op 12 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Zoals zovelen bij Simpel abonnement met nummerbehoud aangevraagd. Deze zou 4 juli jl. geactiveerd worden nou mooi niet dus!! Paar keer gebeld met klantenservice (€ 0,35 p/min kassa!!) “Heel vervelend allemaal voor u mevrouw maar het kan ieder moment geactiveerd worden maar het kan ook nog een paar dagen duren!!” Daar kan je het mee doen! Wel al betaald maar geen seconde kunnen bellen!! Dus prepaid kaart moeten aanschaffen.

PER DIRECT contact ontbinden en reeds betaalde kosten terugbetalen!!!!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door marion01