Klacht: Activering diensten

op 07 augustus 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

“Om ervoor te zorgen dat u na uw verhuizing direct gebruik kunt maken van internet, televisie, en telefonie is het noodzakelijk uw verhuisdatum door te geven aan Caiway. Om direct gebruik te kunnen maken van uw diensten, moet u minimaal twee weken vóór de verhuizing de verhuisdatum doorgeven aan Caiway. U ontvangt een (schriftelijke) bevestiging van uw verhuizing. Binnen één week na ontvangst van deze bevestiging wordt uw aansluiting in orde gemaakt. De werkzaamheden hiervoor vinden plaats in de wijkkast, u hoeft dus niet thuis aanwezig te zijn. Nadat uw aansluiting in orde is gemaakt kunt u direct starten met de installatie van uw Caiway diensten.”

Dit is dus allemaal gebeurd. Ondertussen diverse keren contact gehad, zo ook vrijdag 4 augustus. Toen werd er gezegd dat ik rond een uur of 3 of 4 de diensten kon activeren en anders maandag. De monteur had blijkbaar alles geregeld maar het een en het ander vergeten door te geven.

Zondagavond kreeg een mail van iemand van de webcare-team dat er maandagochtend contact zou worden opgenomen met CAI Harderwijk of dit gebeurt is, weet ik niet. Maandagochtend maar weer gebeld. De persoon die ik aan de telefoon had zei dat het misschien maandagmiddag of anders dinsdagochtend opgelost gaat worden (duimen maar!).

U begrijpt dat ik de hele gang van zaken niet echt netjes vindt omdat er in de brief van 24 juli staat dat ik 7 werkdagen na dagtekening brief (24 juli) de diensten kan activeren. Ik zou het erg waarderen dat het snel opgelost gaat worden en dat er een compensatie komt voor het ongemak dat ik hiervan ondervind.

Marco van der Meulen,

Dat het zo snel mogelijk opgelost gaat worden en dat er een compensatie komt. Ik kan immers al een week geen gebruik maken van de diensten.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 07 augustus 2017 om 15:46 geantwoord

Geachte heer Van der Meulen,

Zoals telefonisch besproken sluit ik hierbij de klacht. De activatie is inderdaad niet helemaal goed gegaan. Onze excuses hiervoor. Dit is wel goed opgepakt en wordt zo spoedig mogelijk voor u opgelost. Daarnaast krijgt u van ons een compensatie van €25,- die wordt toegepast op de eerstvolgende factuur.

Anas
Caiway Webcare Team