Klacht: activeren simkaart

op 19 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

op 09-07-2012 zou mijn simkaart met nummerbehoud geactiveerd worden. Tot op heden is dit nog niet gelukt. En kan ik niet bellen maar ook niet gebeld worden. Ik heb hier meerdere malen over gebeld. Maar niemand kan mij zeggen hoe lang dit nog gaan duren. Nu ruim een week verder heb ik aangegeven geen gebruik meer te willen van hun diensten aangezien ze niet kunnen leveren. Dit is niet mogelijk ik word gehouden aan mijn contract. Een klacht kan ik alleen indien via een postbus nummer welke ze me niet kunnen geven staat wel op het internet??
En verder kunnen ze me niet helpen en moest ik maar afwachten.

Als mijn telefoon geactiveerd word. Ik ben nu totaal niet meer bereikbaar sinds maandag 09-07-2012.
En iets vriendelijke behandeld worden aan de telefoon zou ook niet verkeerd zijn. Ik begrijp jullie situatie ook maar dat neemt niet weg dat ik een oplossing verwacht en niet telkens aan het lijntje gehouden wil worden

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel