Klacht: activeren lukt niet

op 05 augustus 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goede middag ik heb vrijdag 21-7-2017 mijn abalumend ont vangen maar bij het aanmelden lukten niet vandaar dat ik u vraag of u hem activeren kan voor mij ik kan nu niet bellen en ook niet gebeld worden als het u wel lukt dan geef ik altijd het hoogste zijver en dat is bij mij plus 10

Gewenste Oplossing:

als mijn mobiele doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 08 augustus 2017 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schaap,

Vervelend te lezen dat u problemen heeft ondervonden met het aanmelden en het activeren van de simkaart.

Inmiddels heb ik begrepen en nagekeken dat de simkaart inmiddels actief is en dat u gebruik maakt van het abonnement.

Mocht u nog vragen hebben of problemen ondervinden met het abonnement dan kunt u contact op nemen met onze klantenservice, telefoon nummer 088 100 5757 ( normaal tarief ).

Met vriendelijke groet,

Leon

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Frits5