Klacht: Activeren Hema cadeaukaart via Postcode Loterij

op 10 februari 2018 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari 2018 deze kaart ontvangen. Na een paar dagen proberen te activeren: “kaart net bekend”.
Nu op 10 februari 2018 wederom, helaas nog steeds hetzelfde antwoord.
ik ben niet de enige als ik via Google rondsnuffel en zo te zien speelt dit probleem al langer.

Gewenste Oplossing:

Als ik de kaart kan activeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tonvangeurp@online.nl